Nakon što je primila vijest da je njezin suprug, poručnik Paul (F. Latimore), poginuo u bici, mlada Janet Stewart (A. Shaw) večer provodi usplahirena i na rubu živaca. Nadajući se da je riječ o lažnoj vijesti i da će se Paul ubrzo pojaviti na vratima hotelske sobe u kojoj je odsjela, Janet pogleda kroz prozor u stan zgrade preko puta. U tim trenucima njoj nepoznat muškarac (V. Price) tijekom svađe s jednom ženom sa stola podigne tešku statuu i ubije nesretnicu. Vjerujući da ga nitko nije vidio, čovjek bježi iz stana a Janet ostaje šokirana. U takvom će ju stanju ubrzo pronaći hotelski liječnik Stevens (S. Dunne), koji za pomoć odluči angažirati uglednog psihijatra koji boravi u hotelu. Riječ je o doktoru Richardu Crossu, upravo onom čovjeku koji je počinio ubojstvo...
Baveći se i u vrijeme premijere i danas izuzetno provokativnim motivom liječnika koji je ne samo spreman izdati pacijenta, nego koji je i psihopatski ubojica, redatelj uz suradnju scenarista Eugenea Linga (Iza zaključanih vrata) gledatelje stavlja u poziciju da od početka znaju identitet ubojice, a da je glavni izvor napetosti strepnja za život senzibilne svjedokinje.
Sugestivno režirano djelo imponira tjeskobnim i paranoidnim ozračjem, dojmljivom crno-bijelom fotografijom Josepha MacDonalda (Moja draga Clementina, Kako se udati za milijunaša) i Glena MacWilliamsa (Naslovna stranica, Čamac za spašavanje), izvrsnom glazbom Davida Buttolpha (Poljubac smrti, Konjanici), te raspoloženim glumačkim interpretacijama. U glavnoj ulozi nastupa V. Price (Maska crvene smrti, Ligejin grob), ikona B-horora najpoznatija po ekranizacijama priča Edgara Allana Poea u režiji Rogera Cormana, a njegove su partnerice A. Shaw (Do pakla i natrag) i L. Bari (Kineskinja) te F. Latimore (Patton, Svi predsjednikovi ljudi).