Dok gleda napuštenu kuću na Telegraph Hillu u San Franciscu koja je na prodaju, Victoria Kowelska (V. Cortese) govori nam da je nekad vjerovala da će u toj kući pronaći mir i zadovoljstvo. Ona je podrijetlom Poljakinja koja je tijekom Drugog svjetskog rata bila zatočenica koncentracijskog logora iz kojeg je nekoliko dana pred oslobođenje izišla pod identitetom druge žene. U logoru se zbližila sa supatnicom Karin de Nakovom koja je nedugo pred dolazak saveznika preminula, te je Victoria odlučila preuzeti njezin identitet i s lažnim dokumentima otputovati u Ameriku.
Nakon što od njujorškog odvjetnika dozna da je njezina bogata teta preminula, Victoria otkrije da je pokojnica imetak i kuću na Telegraph Hillu ostavila Karininu mladom sinu Christopheru (G. Gebert). On je život proživio uz tetu, vjerujući da mu je majka mrtva, te sad o njemu skrbi otmjeni i navodno pouzdani Alan Spender (R. Basehart). Nakon što se zbliži sa Spenderom, Victoria će se ubrzo za njega i udati. A kad otkrije da Christopherom manipulira guvernanta Margaret (F. Baker), Victoria će posumnjati i u Spenderove dobre namjere.
Riječ je o ostvarenju koje odlikuju sigurna i sugestivna režija, vrlo efektno tjeskobno ozračje, zanimljiv stilski prosede koji asocira na izvrsne "Zavojite stube" Roberta Siodmaka, te spretno poigravanje svjetlom i sjenom. Likovi su dosta slojevito psihološki profilirani, zaplet je izuzetno intrigantan, a pored raspoloženih nastupa talijanske glumice V. Cortese (Bosonoga kontesa, Giulietta i duhovi), za sporednu ulogu u sjajnoj "Američkoj noći" Françoisa Truffauta nominirane za Oscara, i R. Baseharta (Ulica, Dobro došli gospodine Chance), cjelinu odlikuje i impresivna i iznimno atmosferična fotografija velikog Luciena Ballarda (Divlja horda, Čovjek zvan hrabrost). Vrijedi spomenuti i da su Cortese i Basehart tijekom snimanja započeli vezu koja je ubrzo okrunjena devetogodišnjim brakom.