Sjedeći pred policijskim istražiteljem (J. Nolan), mladi Londončanin Bill (J. Theobald) mu počinje prepričavati okolnosti zločina za koji je osumnjičen. On je nezaposleni scenarist koji je, pokušavajući pronaći nadahnuće za nova djela, jednog dana odlučio određene nepoznate ljude pratiti gradskim ulicama. Birao je samo one koji su mu se činili zanimljivima, a među njima je bio i markantni Cobb (A. Haw), koji je ubrzo primijetio svog pratitelja. Nakon što mu je Cobb prišao i iznenađujuće susretljivo se predstavio, Bill je doznao da je riječ o čovjeku koji je gotovo do savršenstva razvio načine provaljivanja u tuđe stanove. Zadivljen Cobbovim stilom života, Bill mu se odlučio pridružiti u nekoliko provala, te je nakon upada u neke obiteljske stanove skupa s njim provalio i u stan privlačne Plavuše (L. Russell). Kad je ubrzo započeo vezu s Plavušom, te kad je počeo oponašati Cobbov stil odijevanja i načine pljačkanja, Bill nije znao da mnogo toga nije onakvo kakvim se čini.
Redatelj Nolan se afirmirao kao svjež i inovativan autor kojeg pored tjeskobnih egzistencijalnih drama i složenih psiholoških stanja protagonista podjednako a možda čak i više zanimaju bavljenja filmskom formom, narativnom i logičkom kombinatorikom, tretmanom vremena unutar filmske priče, stilskim izražajnim sredstvima, odnosom stvarnosti i fikcije te fluidnim identitetima i još fluidnijim sjećanjima likova.
Sve te osobine koje će razviti u sljedećim djelima Nolan u određenoj mjeri demonstrira i u "Followingu", projektu snimljenom efektnom crno-bijelom fotografijom i realiziranom praktično bez proračuna, uz ključnu pomoć njegovih prijatelja glumaca. Sugestivna režija praćena je dinamičnom skokovitom naracijom, kreiranjem dojmljivog paranoidnog ugođaja i odličnim interpretacijama manje poznatih britanskih glumaca Jeremyja Theobolda i Alexa Hawa.