Slovenka (2009)

Slovenka (Originalni naziv)

drama

Ambiciozna mlada studentica engleskog tajno se upusti u svijet prostitucije

 
Režija: Damjan Kozole
Scenarij: Ognjen Sviličić, Damjan Kozole
Uloge: Nina Ivanišin, Petar Musevski, Primož Pirnat, Maruša Kink, Dejan Spasić, ...

Filmografija

Aleksandra je 23-godišnja studentica engleskog jezika. Potječe iz malog grada. Roditelji su joj razvedeni. Nitko ne zna da se ona u jednoj reklami krije iza pseudonima Slovenka i da je prostitucija njen tajni izvor prihoda. Vrlo je dobra u manipulaciji ljudima, koristi se lažima, pomalo krade, i mrzi svoju majku. Jedina osoba do koje joj je stalo je njen otac, propali roker. Ima planove u životu, ali život nije tako lak kao što je očekivala.

Aleksandra je studentica, rodom iz Krškog, studira u Ljubljani. Kako bi si podigla životni standard Aleksandra se potajno bavi prostitucijom pod pseudonimom Slovenka. Godina je 2008., Slovenija predsjeda Europskom unijom, a u hotelima odsjedaju strani poslanici, poslovni ljudi kojima Aleksandra dolazi u posjet. Vidjevši kako joj dobro ide, odluči kupiti stan, no ubrzo se dogodi nezgodan incident, za vrijeme njezinog posjeta umre njemački poslanik. Kako Aleksandra radi sama, preko oglasnika tako joj ubrzo uđu u trag makroi. Prestrašena i sama, Aleksandra bježi svom ocu, jedinom čovjeku do koga joj je stalo...

Odličan film slovenskog autora Damjana Kozolea (Rezervni deli, Porno film) priča je o ambicioznoj studentici koja pomoću najstarijeg zanata ostvaruje zavidan životni standard. U ulozi Slovenke prvi put imamo prilike vidjeti izvrsnu mladu glumicu Ninu Ivanišin. Intrigantnu priču Kozole je scenaristički postavljao s Matevžom Luzarom te s našim popularnim televizijskim i filmskim redateljem Ognjenom Sviličićem (Da mi je biti morski pas, Oprosti za kung fu, Armin). "Slovenka" nije tipična priča o ženi -prostitutki - žrtvi. Aleksandra je manipulativna, sklona laganju i sitnoj prevari, željna novaca te svojom samouvjerenošću postiže ciljeve. No Aleksandra je i vrlo mlada te ubrzo nailazi na tvrde zidove realnosti koji je vraćaju na početak, na mjesto gdje pripada, u realnost, u okvire iz kojih je upravo pokušala pobjeći.


Komentari (0)

Foto