Gormiti (2004)

Gormiti "The Invincible Lords of Nature" (Originalni naziv)

dječji animirani fantastika

Četiri različita plemena Gormita započeti će epsku bitku između dobra i zla

 
Režija: Sylvain Girault, Pascal Jardin, Pascal Ropars
Scenarij: Charles-Henri Moarbes, Brian Swenlin, ...
Uloge: Sam Riegel, Henry Banks, Melissa Fahn, Donn A. Nordean

Filmografija

Nakon stoljeća opustošene zemlje nada se probudila Gormiti su se vratili kako bi povratili život na otok. Započinje epska bitka između dobra i zla u crtanoj seriji "Gormiti"

Priča o Gormitima počinje na udaljenom otoku u dalekoj prošlosti. Gormiti su bili miroljubiv narod koji je od davnine nastavao otok Gorm. Pod vodstvom Starog Mudraca, čuvara tajni i magije, živjeli su skladno u svom selu podno Vatrene Planine, ogromnog, uspavanog vulkana koji mirnim Gormitima nikad nije predstavljao opasnost. Barem ne do sada kada je u tisućljetnom gnjevu Vatrena Planina napokon eksplodirala. Nekad bogata zemlja, prepuna zelenila, pretvorila se u crnu izgorjelu pustoš, a u toj pustoši pojavila su se čudna stvorenja koja je od same lave oblikovao Magor, Gospodar Zla. Ova vatrena stvorenja sama su sebe prozvala Gospodarima Lave i zavladala otokom Gormom. Proročanstvo se obistinilo. "...Iz dubine, uzdići će se zlo. Ono će uništiti Zemlju, ali dobro će se vratiti i boriti protiv sudbine gore od smrti..."

Prolazila su stoljeća, a Gormiti plemena Lave vladali su Gormom bez ikakvog otpora. Međutim bez duša svojih protivnika, oni su gladovali. Njihova zla energija polako je kopnijela, a Magorov trijumfalni smijeh pretvorio se u prezrivo frktanje. Vlastita ga je zloća pobijedila, no Magor nije imao namjeru dopustiti takav razvoj događaja pa se vratio u dubinu Vatrene Planine da bi čekao pogodni trenutak za konačan napad na otok Gorm, kako bi zauvijek postao njegov.
Pripadnici plemena Lave su jedan za drugim slijedili Magora i također vratili se u vulkan, ostavivši otok Gorm napuštenim i beživotnim. Stoljeća su i dalje prolazila, a Stari Mudrac je i dalje čekao, skriven je oplakivao prijatelje koje je izgubio. Legenda kaže da su se njegove suze pretvorila u magičan plavi kamen, nazvan Oko Života, simbol koji ga je nadahnuo da ustraje u ponovnom stvaranju Gorma i njegovih stanovnika. Stari mudrac iskoristio je prirodne elemente kako bi ponovno stvorio svoje izgubljene prijatelje i ponovno oživio civilizaciju Gormita.

Kombinirajući elemente sa svojim magičnim moćima, stvorio je četiri različita plemena: Šumske Gormite - mudre i otporne zaštitnike šuma, Nebeske Gormite - čuvare oblake, okretne i vješte poput ptica, Morske gormite - ratnike mora lukave i brze poput riba, Gormite Zemlje - snažnu i pravednu djecu Majke Zemlje. Mudrac je bio zadovoljan učinjenima, ali je jako dobro znao što se spremalo u dubinama Vatrene Planine i znao je da će se to vratiti i ponovno pokušati uništiti njegove Gormite. Zbog toga je odlučio stvoriti Gospodare. Veći i moćniji od Gormita, Gospodari su stvoreni u punoj veličini, ali bez sjećanja i zatim poslani da vladaju svaki svojim plemenom. Ipak, gospodari nisu bili obične tvorevine, iza njihove snage skrivala se ljubazna suosjećajna duša, spremna živjeti i umrijeti za svoje pleme.

Magorova se zla magija u dubinama Vatrene Planine oporavila i ojačala, jer Magor ne može preživjeti bez energije Gormita. Zato je skovao zao plan s namjerom da se ovaj put ne samo porazi svoje neprijatelji, već i da pokori za cijelu vječnost. Svoju sudbinu Magor nije prepustio samo plemenu Lave, već je na sva sela na otoku Gormu bacio crnu čaroliju, stvorenu da rat preokrene u njegovu korist. Ova čarolija nije stvorena samo za uništenje Gormita, već i za uništenje njihove sposobnosti da razlikuju prijatelja od neprijatelja. Gormiti iz svih sela izgubili su međusobno povjerenje i započeli međusobno ratovati. Još jučer bili su prijatelji, a danas su u borbi na život i smrt.

Tako je započeo Veliki Rat. Gormiti Šume, Neba , Mora i Zemlje sukobili su se s Gormitima Lave i Vatre, ali i međusobno. Dobra plemena vjerovala su da je osvajanje vulkana jedini put do pobjede, dok su Magorova zla plemena tražila totalnu dominaciju nad dobrim Gormitima, u skladu s planom svog zlog vođe.

LIKOVI:

Zemlja
Geo-gospodar moći, Slijepi Bijes, Epicentrik, Gravitu snažni, Neumoljivi Tragač, Čelična Leđa, Krt Rovač

Lava
Lavio-gospoda terora, Strašnozlik, Anonimni Multioblik, Mastodont, Rastaljeni Moćnik, Plamenobacač, Plameni Anđeo

Nebo
Noćnik-gospodar neba, Okrutni Zaštitnik, Magični Izvidnik, Neuhvatljivi Probadač, Hipno Ćuk, Usamljeni Orao, Čelični Kljun

Vatra
Magmion-gospodar zla, Kokrutni Paučnjak, Hvatač Misli, Kukcoid, Elektrikon, Vatreni Čekić, Vrišteći zaštitnik

More
Polip-gospodar mora, Drevna Meduza, Nemilosrdna Mantra, Okac Morski Grof, Mlat Predator, Hvatač Strašni, Rak

Šuma
Drmun-gospodar šume, Smrtonosni Bič, Brzi Imitator, Mudri Razarač, Razbojnik, Otrovni Lovac, Grmolovac


Komentari (0)

Foto