Kao iskusan glumac, Dragan Despot se po prvi put u monodramsku avanturu upustio upravo ovim svevremenim Krležinim proznim tekstom, i to kao potpuni autor uprizorenja, s iznimkom glazbe koju je skladao Arsen Dedić.
Na rubu pameti priča je o individualnoj tragediji koja se događa unutar kolektivne drame društva utopljenog u laž i licemjerje. To je priča o čovjeku koji živi kao neprimjetan objekt, naizgled dobro uklopljen u građansko društvo, a onda se, jednom slučajnom ali iskrenom rečenicom koju izgovori u krivom trenutku na krivome mjestu pretvara u subjekt otpora i pobune protiv gluposti i hipokrizije društva utemeljenog na novcu i lažnim moralnim vrijednostima.
Predstava nastala u trenutku svojevrsne depresivne melankolije i revolta prema kazališnoj, ali i izvankazališnoj politici u potpunosti je afirmirala sve vrijednosti hrvatskog književnog barda i ponovno pokazala u kolikoj je mjeri Krleža naš suvremenik. Roman Na rubu pameti mogao je biti napisan i danas kada društvo neuklopljenog pojedinca, spremnog na borbu za istinu, melje u mlinu svojih institucija, a prljave su političke igre istodobno nepromijenjene gotovo svih sedam desetljeća od nastanka ovog glasovitog Krležina romana.
Čitavim svojim golemim glumačkim habitusom Despot na ogoljenoj sceni, promišljeno, senzibilno, čisto i otvoreno, profinjenim i nježnim glumačkim nijansama gradi univerzalnu dramu pojedinca unutar svemira hipokrizijskog i okrutnog kolektiviteta, stvorivši cjelovito scensko djelo kojemu pripada osobito mjesto u novijoj hrvatskoj kazališnoj stvarnosti.
2005. godine nagrađena je gotovo svim relevantnim hrvatskim kazališnim nagradama, poput Dujšinove nagrade, Nagrade Vladimir Nazor, Nagrade Marul i Nagrade Slobodne Dalmacije na Marulovim danima te Nagrade Fabijan Šovagović na Festivalu glumca.