Priča o podvojenoj ličnosti, unutarnjoj drami koju proživljava spisateljica dječjih priča i kućanica Cathryn. Ona nagovori muža Hugha da odu izvan grada, u kuću u irskoj provinciji gdje je odrasla. Hugh provodi dane fotografirajući dok Cathrynin unutarnji život i podvojenost preuzimaju onaj realni. Podsvjesne želje, grizodušje, zajednička prošlost opsjedaju Cathryn te dvojica muškaraca, pokojni muž Rene i Marcel, prijatelj sadašnjeg muža. Cathryn je svjesna da su njezine vizije nestvarne, tek pričinjavanja koja ju opsjedaju.
Snimljen u pustim predjelima Irske, filmska se fotografija poklapa s unutarnjim stanjima glavne junakinje. Magloviti, pusti pejzaži, vodopad, jesenje doba, pogledi kroz prozor, refleks stakla, mutna svjetlost, kadrovi su Vilmosa Zsigmonda, jednog od najcjenjenijih i najtraženijih holywoodskih snimatelja čija filmska karijera broji više od 80 naslova među kojima su filmovi: Lovac na jelene, Oslobađanje, Opsesija te Bliski susreti treće vrste za koji je 1978. dobio Oscara.
Osim osebujne kamere posebnu težinu, tjeskobu, strah i neugodnost izazivaju podloženi zvukovi koje izvodi poznati japanski perkusionist Stomu Yamash'ta. Neprestano poigravanje s iluzijom i zbiljom dovodi do pretapanja stvarnog i nestvarnog te tako ostavlja gledatelju prostor za vlastite zaključke.