Poluautobiografski film Phila Joanoua prikazuje patnje mladog redatelja Jacka Walsha

5
4
3
2
1
Hej! Trebamo i tvoju ocjenu
Redatelj i scenarist filma "Entropija", Joanou, na svojevrstan se način obračunao s Hollywoodom, provukavši lik Jakea Walsha kroz slične probleme kroz koje je i sam u svojoj karijeri prošao. A bez okova velikog budžeta i stalne kontrole producenata Joanou je napravio jedan od dojmljivijih filmova svoje karijere. Film odlikuje fino razrađena priča, zanimljivi i živopisni likovi te, ne manje važno, vrlo atraktivan izgled koji je Joanou postigao nadoknadivši niži budžet razigranom i inventivnom režijom.

Jake Walsh (S. Dorff) pokazao se kao nadaren mladi redatelj glazbenih spotova, snimajući ponajviše za planetarno slavan rock sastav U2. Zahvaljujući tomu, jedan ga veliki produkcijski studio angažira da snimi svoj prvi igrani film. Družeći se s glumcima, Jake na jednoj modnoj reviji ugleda prekrasnu manekenku Stellu (J. Godreche). Ljubav na prvi pogled je obostrana te jednog dana Stella priđe Jakeu u kafiću i oni započnu strastvenu ljubavnu vezu. Dok mu na ljubavnom planu cvjetaju ruže, na poslovnom se suočava s problemima. Njegova vizija filmskog stvaralaštva ne poklapa se s onom producenata pa se među njima javlja napetost, a ta se napetost nažalost počne odražavati i na vezu sa Stellom. Nakon što Stella zatrudni, ali i pobaci, Jake ne pokaže dovoljno razumijevanja pa ga ona napusti. Ostavljen i emocionalno shrvan, Jake se oda alkoholu i počne destruktivno ponašati prema sebi, ali i svojoj okolini...

Patnje mladog redatelja Jakea donekle su utemeljene u stvarnosti, jer je polu-autobiografski film Phila Joanoua. Taj je redatelj još kao mlad privukao pažnju slavnog Stevena Spielberga koji mu je pokrenuo karijeru i osigurao pristojne budžete za snimanje filmova. Iako je režirao više poznatih filmova, poput "Stanja milosti" sa Seanom Pennom ili "U posljednjoj fazi" s Richardom Gereom, značajniji uspjeh na kino blagajnama redovito je izostajao. Stoga se Joanou nakon nekog vremena orijentirao više na televizijske projekte, tek se povremeno vraćajući igranom filmu. Upravo zbog izostanka komercijalnog uspjeha njegovih visokobudžetnih filmova, Joanou je i dalje široj javnosti najpoznatiji kao autor hvaljenog filma "Rattle and Hum", koji je na estetski dotjeran i stiliziran način zabilježio koncertnu turneju grupe U2. Holivudsko je iskustvo podosta izmijenilo redateljev pristup snimanju filmova i odabiru tema. Redatelj i scenarist filma "Entropija", Joanou, na svojevrstan se način obračunao s Hollywoodom, provukavši lik Jakea Walsha kroz slične probleme kroz koje je i sam u svojoj karijeri prošao. A bez okova velikog budžeta i stalne kontrole producenata Joanou je napravio jedan od dojmljivijih filmova svoje karijere.

Film odlikuje fino razrađena priča, zanimljivi i živopisni likovi te, ne manje važno, vrlo atraktivan izgled koji je Joanou postigao nadoknadivši niži budžet razigranom i inventivnom režijom. Ubacivši pokoji fantastičan element kako bi dinamizirao radnju te uspješno spojivši šarm, sjetu i humor, Joanou je, umjesto pretjerano osobne i hermetične ispovijesti, snimio lako gledljiv, tečan i zabavan film. Povoljnom dojmu pridonosi i dobra glumačka ekipa predvođena S. Dorffom (Blade) i atraktivnom J. Godreche (The Man in the Iron Mask), izvrstan soundtrack te pojavljivanje članova grupe U2. Film je prikazan u povodu otvorenja Los Angeles Independent Film Festivala 1999.

Možda će vam se svidjeti

LolitaLolita
drama romantika