Čitajući filmske kritike za ovaj film, neke komentare ovdje i samu činjenicu da ga neki smatraju za kultni film, poprilično sam razočaran nakon gledanja. Krenuo bi od "mismatcha" glavnih glumaca gdje Fordova apsolutno neatraktivna supruga izgleda više kao njegova majka i u ono kratko vrijeme glumi kao da je na kazališnim daskama. Ogroman je broj scena i detalja koje nikamo ne vode [spoiler/više u kompletnom prikazu teme]i koji bi u modernijim filmovima bili izrezani jer ne doprinose radnji.Glavne dvije skupine negativaca izgledaju kao mješavina negativaca iz Indiana Jonesa i Našeg filma Holding 2001, totalna nesposobnost.Djelatnici američke ambasade i scene borbe u restoranu sa istima podsjećaju na komedije 80-tih i borbe Terence Hilla i Buda Spencera. Ford, kad se sve zbroji, ima dosta slabu kemiju sa Djevojkom a sa vlastitom ženom nikakvu. Čudno mi je da u jednom danu/noći u svakom kutku grada u kojem ne živi sreće svoje poznanike (aerodrom, striptiz bar, policija) i to baš svaki put kad je sa djevojkom. Najviše sam se razočarao u atmosferu, očekivao sam triler tipa "No way out" iz 1987. dok je ovdje sve ipak bilo razvodnjeno.Dobre strane su majstorski napravljena scena nestanka žene, "obični" postupci muža nakon nestanka (a ne neki "superherojski", sve znam i sve vidim), odlični i prirodni Francuski sporedni glumci (recepcioner, šef osiguranja, policajac), vrhunska glavna glumica i ljepotica Seigner, redateljeva poruka za vrijeme Hladnog rata da su sve te strane iste i beskrupulozne u ostvarivanju svojih ciljeva i da svako gleda samo svoj interes gdje "mali čovjek" strada.Film nije loš ali samo puno više očekivao od Polanskog i "kultnog" trilera.
Ocjena 6/10