Startaj Hrvatska
Startaj Hrvatska, 2020., Hrvatska, 0 min.
Hej! Trebamo i tvoju ocjenu
Hm... Čini se da ti je prije ocjenjivanja potrebna... - prijava :).
Zato smo ljubazno otvorili boks u gornjem desnom dijelu stranice. Da se ne mučiš.
Gledatelji imaju priliku upoznati priče malih poduzetnika, pratiti njihov razvojni put i čuti njihove intimne priče. Voditelji prve sezone bili su Frano Ridjan i Karlo Mrkša, druge Frano Ridjan i Jan Kerekeš, a treće su Mia Kovačić i Jan Kerekeš, dok u petoj voditeljsku ulogu ima samo Mia Kovačić.
PETA SEZONA donosi osam novih poduzetnika koji su se svojim radom, kreativnošću i hrabrošću izborili za priliku da predstave svoje proizvode cijeloj naciji. Emisija Nove TV u partnerstvu sa SPAR Hrvatska slavi poduzetništvo i inovacije, a i ove će godine gledateljima omogućiti da zavire u izazove, uspjehe i svakodnevne borbe malih poduzetnika, donoseći inspirativne priče koje potiču rast i razvoj domaćeg gospodarstva. Pobjednici ČETVRTE SEZONE bile su mesne delicije pripremljene metodom sous vide Tabay, a osim njih bili su predstavljeni: Daš Pops - zamrznuti desert, Pepas ručno vučene savijače, Azena - prirodne kreme, Barun gotove smjese za domaći kruh, Pepefiš - tradicionalne riblje delicije, OPG Lenac s BIO rezancima od sušene buče te All Sweet - karamelizirani lješnjaci. Kandidati TREĆE SEZONE predstavili su osam novih proizvoda - Croccantino, 4 mudraca, Kozji sirevi, Meštar, Nutri Kulti, Korijen, Organica Vita te Druid: bračni par Marija Antunović i Ivan Borac osmislili su brend ručno rađenih sladoleda Croccantino prema domaćoj recepturi i talijanskim principima; iza priče o 4 mudraca stoje supružnici Miroslav i Martina Vuković koji u svojoj maloj pivovari proizvode pivo prema tradicionalnoj metodi; braća Ivan i Josip Perković udružili su snage te zajedno osmislili Kozje sireve prepune bjelančevina; majka i sin, Tea Bogdan i Mario Goreta od prirodnih sastojaka proizveli su kozmetiku Meštar, a njihovi proizvodi namijenjeni su za njegu kože muškaraca; kandidatkinja Martina Gilja stoji iza brenda Nutri Kulti, a u svojoj maloj manufakturi proizvodi ukusne grickalice koje su pune nutritivnih i zdravih sastojaka. Obiteljsku recepturu dugu više od 50 godina, Tea Popović je odlučila nastaviti te je pokrenula vlastiti biznis proizvodnje povrtnog dodatka Korijen; Maja Lazić u srcu Slavonije preuzela je proizvodni pogon od svog oca gdje izrađuje Organica Vita, ukusni namaz od lješnjaka i industrijske konoplje; priča o bezglutenskoj tjestenini Druid nastala je zahvaljujući bratu i sestri, Marku i Ani Antolić koji su odlučili ostati u Hrvatskoj i pokrenuti vlastiti posao. DRUGA SEZONA predstavila je novih osam poduzetnika koji će se natjecati za vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine: Zvonimir Kalić u samom srcu Slavonije uzgaja eko konoplju i proizvodi Croaticanna bio ulje konoplje; Fruit Moons jedinstveni je snack od dehidriranog voćnog pirea koju je kreirala Jelena Gadže; blago gazirani fermentirani čaj u čak četiri okusa Ekipa Kombucha osmislilo je četiri prijatelja (Almira Gilda Tumpas Espina, Roko Romič, Mario Likar i Zdravko Džeba); iza brenda Melli Aromatica kriju se Vesna Sirovina i Ivana Grčić; Maja Fertalić je zbog zdravlja osmislila snack pločice Nutty BARica; bračni par Renata i Mario Burić kreirali su brend Pa-Šta; prirodnu kozmetiku na bazi magarećeg mlijeka Viktoria osmislila je Brankica Borović sa suprugom Paolom; a iza priče o smrznutim desertima 7Stars su vrijedne ruke Marije Čulo. U PRVOJ SEZONI 2020. godine bili su mladi poduzetnici i njihovi proizvodi: Diana Prpić i njena Batela, Tijana Božović Galjanić i Superheraw organske, vege pločice, Ivana Perić i Deana Miletić i Spara, trajni kolač, Martina Završki stiže sa svojim Špajz juhicama, a začin Jaggety je osmislila Jasna Karavanić. Iza Ghee pročišćenog maslaca stoje Berna Storjak i Donat Rupčić, Goran Čipćić predstavlja Zorinu mast, a među osam proizvoda koji će se boriti za naklonost kupaca je i Shapello, kozmetika za ljubimce, koju je osmislila Mary Novosel.