Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box
Discovery Networks pokreće prodaju oglasnog prostora u Hrvatskoj u suradnji s FOX International Channels
Prodaja oglasnog prostora bit će usmjerena na Discovery Channel i TLC
25. kolovoza 2014.

Discovery Networks pokreće prodaju oglasnog prostora u Hrvatskoj u suradnji s FOX International Channels

Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), dio Discovery Communicationsa te FOX International Channels (FIC), internacionalna multimedijska tvrtka u vlasništvu 21st Century FOX-a, vodeće Pay-TV kompanije, danas su najavile suradnju u pokre-tanju prodaje oglasnog prostora za Discovery Channel i TLC na hrvatskom tržiš¬tu od rujna 2014. Kako bi oglašivačima i agencijama omogućio pristup svojim vodećim internacionalnim kanalima te povećao mogućnost dosega ciljane publike, Discovery Networks CEEMEA je započeo suradnju s hrvatskim uredom FOX International Channels kao svojim predstavnikom na tržištu.

Dorota Zurkowska-Bytner, potpredsjednica Ad Sales Development-a za Discovery Networks CEEMEA, je izjavila: Discovery Channel i TLC poznati su i omiljeni kanali u Hrvatskoj. Pokretanje prodaje oglasnog prostora predstavlja važan napredak u pokazivanju naše predanosti tržištu i osiguravanja nenadmašne ponude kvalitetnog sadržaja za mušku i žensku publiku našim oglašivačima. Ovo je značajan korak našeg razvoja u Hrvatskoj, a ujedno i znak da smo pre¬poznali mogućnosti rasta na ovdašnjem tržištu oglašavanja.

Pokretanjem prodaje oglasnog prostora Discovery Networks CEEMEA širi svoje poslovanje u Hrvatskoj s dodatnim fokusom na tržište na kojem je kompanija prisutna od 1999. godine i trenutno distribuira 8 kanala: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase i Animal Planet HD.

Discovery Networks CEEMEA će prodaju oglasnog prostora započeti na svoja dva vodeća kanala, Discovery Channelu (u Hrvatskoj se prikazuje 15 godina, a lokaliziran je od 2009.) i TLC-u (u Hrvatskoj se prikazuje 3 godine, a lokaliziran je od 2013.).

Tvrtka FIC u Hrvatskoj posluje od prosinca 2013., predstavljajući tržištu vlastite brendove koji uključuju kanale FOX, FOX Life, FOX Crime, National Geographic i 24Kitchen. Discovery Channel i TLC će biti prvi internacionalni kanali van FIC-a, koje će tvrtka zastupati.

Ovo partnerstvo predstavlja uzbudljiv i značajan napredak u širenju FIC portfe-lja tematskog oglašavanja kao vodećeg u Hrvatskoj. Uključivanje Discovery ka-nala dodatno pojačava kvalitetu ponude oglasnog prostora vodećih Pay-TV brendova kroz koje našim klijentima uspješno  osiguravamo doseg do ciljanih skupina, izjavila je Deborah Armstrong, izvršna potpredsjednica Advertising Sales-a za FOX International Channels Europe & Africa.   

Prema posljednjem AGB Nielsen izvještaju za Hrvatsku, gledanost Discovery Channela je u prvoj polovini 2014. bila za 25% veća nego u istom periodu prethodne godine, dok je TLC u lipnju 2014. bio najgledaniji kanal koji ne prikazuje igrani sadržaj za ciljanu skupinu između 18 i 49 godina starosti. 64% gledatelja Discovery Channela pripada upravo ciljanoj skupini 18-49 godina starosti (prosjek za vodećih 5 kanala iznosi 38%), a ta brojka za TLC iznosi nevjerojatnih 73%. Discovery Channel je uglavnom orijentiran prema muškoj publici koja čini 65% gledatelja, a TLC je prvenstveno namijenjen ženama – gledateljice čine 77% publike.

Discovery Channel posvećen je stvaranju dokumentarnog i zabavnog programa najveće kvalitete, koji gledateljima otkriva svijet i sva njegova čuda, raznolikosti i iznenađenja. Mreža koja se distri¬buira u 100,8 milijuna američkih domova, dostupna je gledateljima u 224 zemlje i regije. Prvokla¬san, žanrovski raznolik program uključuje znanost i tehnologiju, istraživanja, pustolovinu i povijest kao i dubinske i “zakulisne” uvide o ljudima, mjestima i organizacijama s kojima dijelimo i oblikuje¬mo svijet.  Cilj kanala je pružiti Discovery uzbuđenje gledateljima širom svijeta s nevjerojatnim programima kao što su: Zlatna groznica, Opasan ulov, Trgovci automobilima, Dynamo: Nemogući trikovi.

TLC je najšire je distribuiran zabavni lifestyle kanal posvećen ženama, koji gledateljima nudi smisle¬nu zabavu na uzbudljiv i ugodan način. TLC gledateljima daje vrijeme samo za njih, zaokupljajući ih intrigantnim programima o stvarnom životu i nevjerojatnim osobama. Raznolikost programa obuh¬vaća teme poput alternativnog načina života, gastronomije, obitelji, veza, te gledateljima otvara vrata novih svjetova predstavljajući pozitivne i nesvakidašnje likove i njihove provokativne priče. TLC program je hrabar, šarolik a ponekad i nečuvan, a nudi emisije poput: Vjenčanica iz snova, Stiže Honey Boo Boo, Moja gola tajna. TLC je dostupan u preko 99 milijuna domova u SAD-u i pre¬ko 300 milijuna kućanstava u preko 150 internacionalnih tržišta. TLC je život vrijedan gledanja.

Discovery Networks centralne i istočne Europe, Bliskog Istoka i Afrike (CEEMEA) dio je kompanije Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) svjetske broj 1. pay-TV mreže s više od 2,5 milijarde pretplatnika u preko 220 zemalja i teritorija. Discovery Networks CEEMEA potiče ljude da istražuju svijet i zadovolje svoju znatiželju kroz 12 kanala koje predvode Discovery Chan¬nel, TLC, ID Xtra, ID i Animal Planet, te je vodeći pružatelj obrazovnih proizvoda i usluga. Program se emitira na 19 jezika, u 105 zemalja na tri kontinenta, za više od 260 milijuna kumulativnih pret¬platnika. Za više informacija molimo posjetite www.discoverycommunications.com

FOX International Channels (FIC) internacionalna je multimedijska tvrtka u vlasništvu 21st Century FOX-a. Razvijamo, produciramo i distribuiramo više od 300 zabavnih, sportskih, lifestyle, dokumen¬tarnih i filmskih kanala na 45 jezika diljem Latinske Amerike, Europe, Azije i Afrike, koji su u našem potpunom ili većinskom vlasništvu. FIC-ovi ključni kanali uključuju brandove FOX, FOX Sports, FOX Life i National Geographic Channel. FIC-ovi filmski kanali uključuju FOX Movies, FOX Movies Premi¬um, Star Chinese Movies i Moviecity. Ove mreže i njihove mobilne, nelinearne i HD verzije dopiru do više od 1,6 milijardi kućanstava diljem svijeta. FIC je posvećen pružanju visokokvalitetnog sadržaja globalnom gledateljstvu. FIC stječe, razvija, proizvodi i ko-producira igrani i neigrani program za svoje linearne i digitalne platformama, uključujući za Zlatni globus nominirane hit serije Živi mrtva¬ci, Da Vincijevi demoni i nadolazeće originalne serije, Outcast. U proteklih pet godina FIC je prvi uveo globalnu strategiju distribucije te je prva i jedina internacionalna TV kompanija čije se TV seri¬je gledaju u 125 zemalja istovremeno kad i u SAD-u. Nadalje, FIC posjeduje i vodi dva produkcijska studija te producira na tisuće sati lokalnog programa za vlastite kanale ili treće strane.

Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Postavke privatnosti  •  Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2024 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - tv spored - tv program Moj TV - TV Program za 200+ kanala