National Geographic najavljuje 2. sezonu serijala "Mars"

nedjelja, 22. siječnja 2017.

Globalni projekt koji je u svijetu je privukao više od 36 milijuna gledatelja nastavit će se i kroz drugu sezonu

National Geographic je na prezentaciji Društva televizijskih kritičara najavio prikazivanje 2. sezone serijala Mars. Ovaj globalni projekt, u svijetu je prošle jeseni privukao više od 36 milijuna gledatelja. Kritičari su prvu sezonu serijala proglasili "genijalnim, novim TV formatom", "projektom najvećih razmjera" te "zabavanim, ali i informativnim eksperimentom". Mars će se prikazivati globalno na National Geographicu, u 172 države i na 43 jezika.

"Mars je simbol naše nove vrste premium programa - programa koji je rezultat rada izvrsnih kreativnih talenata Imagine Entertainmenta i tvrtke RadicalMedia, te koji je istovremeno veoma poučan i zabavan", izjavila je Courteney Monroe, direktorica National Geographic Global Networksa. "S Marsom smo bili u mogućnosti iskoristiti globalnu moć našeg branda i pojačati ju putem medijskih platformi te smo oduševljeni što donosimo još jednu sezonu."

"Mješavinom dokumentarnog filma i drame - formata koji nadilazi standardne okvire takvih žanrova, publici smo omogućili zaista nezaboravno iskustvo koje ih odvodi u posve novi svijet. Uzbuđeni smo što ćemo ponovno surađivati s National Geographicom i tvrtkom RadicalMedia na nastavku ove epske priče o novom domu ljudske vrste na Marsu", rekao je Grazer.

Howard se nadovezao: "S Marsom smo htjeli kod publike pobuditi maštu i naglasiti važnost istraživanja svemira koje će nadahnuti sljedeću generaciju astronauta. Jedva čekamo vidjeti kamo će nas nova sezona dovesti."

Mars je redefinirao klasično televizijsko pripovijedanje kombiniranjem scenarističke drame, igranog filma i specijalnih efekata s vrhunskim dokumentarnim prizorima. Prva je sezona donijela inspirativnu priču o fiktivnoj misiji na Mars s posadom iz 2033. godine. Oscarom i Emmyjem nagrađivani producenti Brian Grazer, Ron Howard i Michael Rosenberg iz kuće Imagine Entertainment; za Oscar nominirani i Emmyjem nagrađeni producent Justin Wilkes, Oscarom i Emmyjem nagrađivani producent Jon Kamen i Dave O’Connor iz kuće RadicalMedia; te meksički filmaš, vizionar Everardo Gout udružili su snage i gledateljima prikazali nezaboravnu priču iz svemira!

Mars nosi titulu drugog najgledanijeg serijala u povijesti National Geographic-a, što znači da je na globalnoj razini serijal pratilo više od 36 milijuna gledatelja. Mars je generirao gotovo 300 milijuna impresija na društvenim mrežama, 35 milijuna pregleda raznih videomaterijala i 4 milijuna sudjelovanja korisnika na raznim digitalnim platformama. Mars reportaža s naslovnice u izdanju časopisa National Geographic Magazine za studeni, pridonijela je da upravo to izdanje bude najprodavanije, a prodano je i više od 20 tisuća knjiga Mars na engleskom jeziku koju je napisao Leonard David.

Mars za National Geographic produciraju Imagine Entertainment i RadicalMedia. Brian Grazer, Ron Howard i Michael Rosenberg izvršni su producenti Imagine Entertainmenta, dok su Justin Wilkes, Jon Kamen i Dave O’Connor izvršni producenti tvrtke RadicalMedia. Za National Geographic u projektu sudjeluju Matt Renner - zamjenik direktora za produkciju, Tim Pastore - direktor za originalne programe i produkciju te Carolyn Bernstein - izvršna direktorica i voditeljica globalnog razvoja scenarističkog programa i produkcije.

U sklopu globalne premijere 1. sezone serijala Mars u protekloj je godini u City Centeru one Zagreb East i West, te u City Centeru one Split, održana izložba koja je na inovativan način prikazala putovanje, slijetanje i život na Marsu. Izložba je uključivala priču o Roveru – vozilu koje je dugo godina istraživalo površinu Marsa, putovanje na Mars uz pomoć virtualnih naočala, a u City Centeru one Zagreb West posjetitelji su mogli osjetiti kako je hodati po površini Marsa – uz pomoć Trademila – sprave koja simulira Marsovu površinu.

Komentiraj članak
Povezane vijesti

Ostale vijesti