Panda, hvala na odličnom kratkom osvrtu! Ne vidim u tablici - koju ocjenu si dao?
Moj osvrt je spoiler jer fakat drugačije ne može. Ako se ima što spoilat. ..
Slučajno sam naletjela na ovaj film i odlučila ga pogledati do kraja. Zašto sam to morala odlučiti? Zato što radnja evidentno ne vodi nikuda. Ne znam otkuda bi krenula: robotiziran izgovor teksta svih aktera (pa me čudi što je redatelj negdje izjavio da ne daje upute glumcima?!?-nema šanse da su svi odlučili katastrofalno glumiti!), bizarni dijalozi koji su bezveze i nasumično ubačeni i djeluju kao neki "kick" u inače monotonoj radnji, bespotrebna prekomjerna seksualizacija koja do kraja filma ne nalazi uporište ni u čemu, kao niti veza kćerke s Martinom, ručno zadovoljavanje obiteljskog prijatelja, konzilijarna analiza bizarnih medicinskih slučajeva, Martinova mama i njena uloga, bacanje oduzetog sina po hodniku a ovaj nit suze nit ičega, scenarij je besmislen, nit je horor, ni drama, nije ni triler... ovo je kao neki low budget studentski eksperimentalni art film.
Možda je problem što ne poznajem grčku mitologiju, na kojoj se navodno bazira ova priča, međutim, čitam po forumima da je redatelj bagatelizirao vrijednost tog mita.
Atmosfera je na mahove nalik onoj u ISIJAVANJU, međutim nema uporište ni u čemu jer nema priče. U bilo kojem trenutku se možeš uključiti i isključiti iz filma jer ništa važno nećeš propustiti, nema početka ni kraja.
Glazba? U nekim scenama nameću nam se neki dramatični udarci u bubanj ili tipični horror samplovi a ja se smijem, na loš način, uopće nisam uvučena u priču jer priče - nema.
Klinac je jedini dobro odglumio jer njegovom psihopatskom liku odgovara takva ledena i bezosjecajna karakterizacija, ali svi ostali... jedino ako je redatelj htio sugerirati da su svi psihopati, što je debilno.
U ovom je uratku nevješto razbacano sve i svašta .
Film me ipak zbog nečega zadržao ispred ekrana i usprkos svemu pišem o njemu i gledam kako da skratim a nisam napisala ni desetinu onoga što mi pada na pamet...