komedija drama

Serija prikazuje događaje u frenetičnom svijetu osoblja jednog luksuznog londonskog hotela

Režija: Andy Wilson, Iain B. MacDonald, Paul Whittington
Scenarij: Tony Basgallop, Imogen Edwards-Jone, ...
Uloge: Tamzin Outhwaite, Max Beesley, Dexter Fletcher, Emma Pierson, ...

Filmografija

U drugoj sezoni serije Hotel Babylon pojavljuju se i brojne zvijezde koje tumače hotelske goste, a nerijetko glume upravo sebe. Neke od njih su: Cherie Lunghi, Russ Abbot, Ronni Ancona, Chris Moyles, Chantelle Houghton, Kacey Ainsworth, David Walliams, Jerry Hall, Danny Dyer, Chris Parker, Richard Hawley, Alexander Armstrong, Chris Coghill, Mark Heap, John Sessions, Kelly Brooke, Julian Clay i Jennifer Ellison...

Serija je ekranizirana prema razotkrivanju skrivenih događaja Imogen Edwards-Jones u luksuznom londonskom hotelu. Vodi nas na putovanje iza glamura i fasade nasmiješenih lica i blistavih kristalnih lustera, u frenetičan svijet osoblja koje nikad ne staje. Pri pisanju romana autorici je pomogao anonimni upravitelj jednog takvog hotela u središtu Londona sa 16-godišnjim radnim iskustvom.

Tamzin Outhwaite glumi Rebeccu, ambicioznu upraviteljicu koja pod svaku cijenu želi ostvariti natprosječan profit. Kako bi u tome uspjela, njezini gosti, ali i osoblje, moraju biti zadovoljni. Odanost je sve i Rebecca će tolerirati većinu stvari, dokle god joj ne remete ravnotežu u proračunu. Ali plaća li njezin privatan život danak poslu? U drugoj sezoni ona se zatiče usred brakorazvodne parnice, radi više nego ikad, a nerijetko gubi i prijatelje. Kad joj se dogodi ljubav na poslu, hoće li postupiti onako kako nalaže svojim podređenima?

Max Beesley glumi Charlieja koji nas uvodi u hoteski svijet fantazije i ugađanja, svijet u kojem možeš biti što god želiš sve dok imaš novca to platiti. Osim njega, tu je karizmatičan i diskretan vratar Tony kojeg glumi Dexter Fletcher, dobitnik brojnih pohvala za svoj nastup u prvoj sezoni, zatim šefica recepcije Anna, njezin kolega Ben, glavni barmen Gino, zanosni snob James, koji u drugoj sezoni upravlja renoviranim restoranom, te Jackie, šefica čistačica čiji posao uglavnom počinje jutro poslije. Druga sezona uvodi novi lik, a to je Tonyjev naučnik Luke. Zgodan je, samouvjeren i ohol, no arogancija će ga skupo stajati.