Registrirani korisnici mogu kreirati svoju grupu tv kanala, koristiti Podsjetnik, sudjelovati u nagradnim igrama, chatu i forumu, ocjenjivati filmove, serije i emisije, slati privatne poruke, predlagati video zapise itd...
P.S. Ovdje NE MOŽETE besplatno gledati filmove.
Robne kuće jedan su od najpametnijih izuma industrijske revolucije – zbog njih razvila se potrošačka kultura i ženska emancipacija. Kroz intervjue sa stručnjacima i arhivske fotografije, šaljive reklame, pisma i postere starijih vremena, vidjet ćete dosad neispričanu priču o socijalnom i psihološkom aspektu kupovine, koja se danas uzima zdravo za gotovo, a preoblikovala je živote ne samo žena, već i društva općenito, zauvijek. Kako su poduzetnici, danas zvučna imena jednih od najpoznatijih trgovina i robnih kuća, došli do ove ideje? Rowland H. Macy, Harry Selfridge, John Wanamaker, Aristide Boucicaut i Sidney Myer stvorili su svojevrstan teatar šopinga i iako tada možda nisu znali – promijenili svijet zauvijek.