Kišno i hladno vrijeme u Puli ipak nije spriječilo publiku da u ponedjeljak pohrli na film "Nije kraj" Vinka Brešana i udijeli mu dosad najvišu ocjenu - 4,66. U utorak navečer emitiran je film "Iza stakla" Zrinka Ogreste, čiju ćemo ocjenu publike vidjeti u sljedećoj kronici. Okarakteriziran je kao dinamično režiran film o ljubavnom trokutu.
Sam redatelj priznao je da je nakon četiri intimistička filma, ali s društvenim kontekstom, odlučio napraviti film koji je naoko očišćen od toga. Film je visoko estetiziran, sniman s dvije kamere (slično je rađeno u seriji "Dobre namjere"). Projekcija u Puli bila je hrvatska premijera filma koji je već bio na festivalu u Karlovym Varyma, pa ide u Motovoun te na mnoge svjetske festivale.
Tokom festivala održavaju se i razni sastanci, okrugli stolovi, a onaj naziva "Vidljivost žena u hrvatskom filmu" donio je zanimljive podatke i zapažanja. Od 108 dugometražnih filmova snimljenih u Hrvatskoj od 1990. do 2007. godine samo njih šest su režirale redateljice! Većina je posao našla ili na televiziji ili u snimanju dokumentarnih filmova, no neke ne odustaju od dugog metra.
Vlatka Vorkapić rekla je: "Ne mogu oni toliko scenarija odbit koliko ih ja mogu napisat"! Dana Budisavljević se složila s tim, a književnica Slavenka Drakulić podsjetila je da su u književnosti takvi razgovori vođeni prije 20-ak godina, ali da ona vidi da je glavni problem očito financijski i da se ljudi koji odlučuju o novcima ne usuđuju dati ga ženama. Milena Dravić potvrdila je da je u Srbiji još gora situacija.
Nadajmo se da eventualno uvođenje "ženske kvote" neće biti potrebno te da će sljedeće godine bar jedan film u konkurenciji, po mogućnosti i pobjednički, režirati - žena!
U konkurenciji za Zlatnu arenu u srijedu se u pulskoj Areni prikazuje film "3 priče o nespavanju" Tomislava Radića.