Nevjerojatno je da nacionalna TV kuća, javna televizija emitira reklamu Večernjeg lista u kojoj se promoviraju dvije knjige Henrika Eberlea "Pisma Hitleru" (u mekom uvezu, za 49 kuna). I to uz Adolfov (ne Topićev) lik i nacističku svastiku!
Pa zar nakon mnogih polemika oko "Mein Kampfa" koji se godinama naveliko reklamirao u izlozima naših knjižara, a mnogi inozemni turist se snebivao gledajući to - nismo naučili ništa? Možda je još skandalozniji i benigni tekst reklame koji prati te vizualije. Što je sljedeće - zbirka novinarskih tekstova Mussolinija?
Uz reklame za dječje DVD-e, sapune, jogurte i Bilića uz colu - prisjedne vam takva reklama prije reprize serije "Luda kuća". Zar nam u vrijeme europskog nogometnog prvenstva u Austriji (Hitlerovoj rodnoj grudi, ali i zemlji vlasnika "bezgrešnjaka") i Švicarskoj treba još antireklame, kakvu je dobilo i izbornikovo priznanje da igračima pušta Thompsona u poluvremenu utakmice! Očito je da treba!
Knjiga (dvije) koja "nudi dosad neslućene spoznaje" vjerojatno će se i dobro prodavati. Ostaje za vidjeti mogu li dvije knjige o Biliću - na kioscima nadmašiti ove!