Moj TV - TV Program za 200+ kanala
Radio Box


Svi izazovi za brandove, potrošače i tržište oglašavanja u doba umjetne inteligencije
Iz New Yorka u Rovinj stiže Jason Jercinovic, vizionarski digitalni marketingaš i globalni šef marketinških inovacija

Svi izazovi za brandove, potrošače i tržište oglašavanja u doba umjetne inteligencije


Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primjera je Netflix čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prateći njihovo ponašanje pametni algoritmi grade bazu onoga što gledatelji žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.

O prednostima, ali i izazovima upotrebe umjetne inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govorit će Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketingaš s više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upima do vodećih svjetskih brandova.

Jedan je od globalnih predvodnika kada je riječ o primjeni umjetne inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.

Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primjera su chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između branda i korisnika. Iako takva inovativna rješenja mogu značajno poboljšati naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?

Lani je Facebook morao ugasiti program umjetne inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se stoga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.

Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. rujna na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.

Komentari
Neregistrirani korisnik (nemate pravo komentiranja)
 
Povezane vijesti
Najnovije vijesti

Oglašavanje  •  Impressum  •  Kontakt  •  Uvjeti korištenja  •  Za Webmastere  •  Facebook  •  Twitter
© 2008 - 2018 Moj TV Portal d.o.o. | mojtv.hr - mojtv.net - mojtvportal.si Moj TV - TV Program za 200+ kanala