čitajući ove traktate gore, vidi se kome je koji dio života lika i grupe važan,...meni uopće njegov privatni život, pogotovo seksualni nije bitan, a upitan je i psihičko-socijalni profil profil osobe koja može reći da je njegova sexsualna pohlepa bila ta koja ga je obilježila više nego njegova glazba i pjesme...e jadna ti majka...koliko sam shvatio čitajući o filmu, isti slavi njihov/njegov doprinos glazbi, njihovu kreativnost, njihovu komunikaciju prema publici i u tom kontekstu stvarno je nebitno kome je tko i kako gurao...na pozornici je čovjek bio kralj, kao frontmen, ali bez ostalih članova benda, vrhunskih muzičara, profesionalaca, isto kreativaca zaslužnih za također nekoliko najvećih hitova, pitanje je bi li Freddieva scenska karizma polučila takav uspjeh...sjetilo me to na film o Aleksandru Velikom sa Farellom, gdje su izostavili ono najbitnije o njemu, njegove spektakularne ratne strategije i pobjede, genijalni um vođe i pobjednika, već su se posvetili njegovoj psihoanalizi, navodnim strahovima i tjeskobama, kompleksima, pa je shodno tome film završio u ropotarnici filmskih promašaja...
reče @bufallo, dokumentaraca o Freddiu i grupi ima dovoljno, i snimiti film o frddievom privatnom životu nema smisla ni svrhe, niti bi film bio komercijalno interesantan, ali snimiti film o njihovoj/njegovoj spomena vrijednoj ostavštini i glazbeno scenskoj izvedbi, to je smisleno...