Foto: Discovery
Međunarodni olimpijski odbor danas je objavio kako se sva televizijska i multiplatformska prava na emitiranje u Europi za četiri Olimpijske igre 2018. – 2024. dodjeljuju kompaniji Discovery Communications, matičnoj kompaniji Eurosporta.
Današnjom objavom započinje dugoročni partnerski odnos između najvećeg svjetskog sportskog događaja, Olimpijskih igara, i vodeće svjetske medijske kompanije Discovery Communications. Discovery i Eurosport će uz prosječno 10 kanala na svakom tržištu i kao broj 1 u europskoj online i OTT sportskoj ponudi s dosegom do 700 milijuna ljudi diljem Europe, osigurati veću pokrivenost Olimpijskih igara preko više ekrana nego ikada do sada.
Discovery je stekao ekskluzivna prava u vrijednosti od 1,3 milijarde eura, na svim platformama, uključujući i free-to-air televiziju, pretplatu/pay-TV televiziju, internet i mobilne telefone na svim jezicima diljem 50 zemalja i teritorija na europskom kontinentu. U skladu s MOO-om i zahtjevima lokalnih tržišta, za vrijeme trajanja Olimpijskih igara Discovery se obvezao emitirati najmanje 200 sati programa Olimpijskih igara i 100 sati programa Zimskih olimpijskih igara na free-to-air televiziji. Discovery će sublicencirati dio prava na mnogim tržištima diljem Europe.
Sporazum obuhvaća XXIII Zimske olimpijske igre u Pyeongchangu 2018. godine i igre na XXXII olimpijadi u Tokiju 2020. godine, te Olimpijske igre 2022. i 2024. godine, čiji gradovi domaćini tek trebaju biti izabrani.