„Kolo sreće“ opet se okreće, ali malo teže (doslovno)

utorak, 19. svibnja 2015.

Prva emisija je prošla u prisjećanju na stari kviz, izostanku objašnjenja pravila i duhovitosti natjecatelja pri izboru slova

Foto: RTL

Jučer nam se vratio kviz Kolo sreće, ali koliko uspješno – mišljenja su podijeljena.

„Postojalo je vrijeme koje smo jako voljeli. Jedna nam je igra donosila osmijeh na lice. Sjećate li se ovog čarobnog zvuka?“ , stoji u najavi za popularni kviz i u takvom je ritmu prošla cijela prva epizoda. U uvodu smo imali 'neočekivani' susret novog voditelja Borisa Mirkovića s legendarnim Oliverom Mlakarom koji su uz kavicu prepričali dogodovštine iz Oliverove ere kad im se pridružila nova hostesa Iva Jerković. Svo troje je ušlo u novi studio, Oliver se pridružio publici, a Boris i Iva su zauzeli svoja mjesta.

Novosti su: kolo je znatno teže zavrtiti, hostesa ne mora okretati slova jer su pojmovi na touchscreen-u, srećko više nije srećko nego joker, zgubired je preskok, iznosi znatno manji, nema izloga s nagradama već natjecatelji odlaze kući s novčanom nagradom (i to svi, bez obzira na to jesu li pobijedili u nekom krugu).

Ono što su u prvoj emisiji svakako propustili napraviti jest objasniti pravila što inače imamo na početku svake emisije bilo kojeg drugog kviza. Isto tako, režija se očito nije mogla odlučiti za pravila oko izbora slova za što je u starom kvizu služio tzv. abecedarij koji su natjecatelji dobili prije emisije pa smo svjedočili duhovitosti i inventivnosti. Tu se posebno istaknulo M kao ja (natjecatelj se zove Marko), a isti je natjecatelj u jednom trenutku htio kupiti samoglasnik i tražio B. Umjesto da izgubi red, rekao je da se zabunio i izabrao novi samoglasnik (i pogodio: A), što u starom kvizu ne bi prošlo jer Oliver nije pomagao čak niti u prisjećanju koji grad treba reći za koje slovo (B kao Bjelovar, Ć kao Ćićarija…).

Kviz traje sat vremena i takvo trajanje je najavljeno za svaki dan što je možda malo previše za ovakav format kviza. Možda smo nostalgični za Kolom sreće, ali neke stvari će svakako trebati doraditi ako se želi da kviz bude popularan i privlačan novoj generaciji, a i nama na dulje staze.

D.Ž.

Komentiraj članak
Povezane vijesti

Ostale vijesti