Spoilam od starta. ..
U trenucima napetosti, vožnjama konkretno, zacijelo je Hitchcockova glazba (Psiho) bila inspiracija za glazbu u ovom filmu... Film je atmosferičan. Glavni glumac prilično dobar, Pierce i njegova tajnica također. Supruga lošija, plitko je to odradila. Polanski je koristio dosta distrakcijskih trenutaka da zavara gledatelja i poklanjajući paznju nebitnim detaljima navede ga na svakakve sumnje. Tipičan školski pristup krimiću, Poirot style, nešto moderniji možda.
Glupost je npr. da se o Emmetu i njegovom CIA angažmanu piše na internetu, na prvoj stranici Google pretraživača, a da tu činjenicu primjerice ne znaju njegovi oponenti ili kolege. Naivno. Odmah je bilo jasno da mu ženica možda nije nevina sirotica. Zamjeram odabir glumca Emmeta, uzeo je tipa koji glumi isključivo negativce i stavi ga u ulogu na vrhuncu filma, kad umjesto da se zbunis - shvaćaš da je povezan sa svime na loš način i pohvatas sve prije poželjnog trenutka.
Filmu fali ono nešto, cijelo vrijeme iscekujem nešto što će me oduševiti kreativnošću, ali to se nije dogodilo. Korektan uradak bez ijednog wow efekta... Čak i kraj; na prvu oduševi, al kad razmisliš... zašto bi on hodao po sredini ceste i otkud se stvorio taj auto, izdaleka je dojurio, nema šansi da je dobio dojavu i odreagirao u tih 30 sekundi. Što bi bilo da Pisac nije hodao po sredini ceste? 6,5/10.