Preživjela, osakaćena, žrtva logora vraća se u poslijeratnu, okupiranu Njemačku gdje se, osim prilagodbe na svoje „novo“ lice, mora suočiti i sa svojom prošlošću koja nije bila toliko idealna koliko ju je zamišljala.
Zbog premise, isprve daje dojam da je anti-ratna drama, no, prije svega, rekao bih da je zapravo riječ o modernom noir filmu.
Ratna tematika se pojavljuje samo u nužnim dijelovima, koji su neizbježni s obzirom na vrijeme i mjesto radnje. No, rat i njegove posljedice nisu fokus filma, već potraga za izgubljenim i izdaja.
Kinematografija, uske mračne ulice, vremensko razdoblje 40-ih, zadimljeni kabareti, muškarac koji bježi od prošlosti i žena koja se iz ljubavi prema njemu upušta u igru spletki... puno klasičnih motiva iz noir filmova, bilo stilskih ili narativnih, je prisutno.
Odlična izvedba Nine Hoss u glavnoj ulozi, interesantna priča uz dobru karakterizaciju likova, dodam li uz to jak, emocionalan završetak...dugo nisam pogledao film koji mi se bez ikakvih primjedbi, u kompletu, toliko svidio.