Registrirani korisnici mogu kreirati svoju grupu tv kanala, koristiti Podsjetnik, sudjelovati u nagradnim igrama, chatu i forumu, ocjenjivati filmove, serije i emisije, slati privatne poruke, predlagati video zapise itd...
P.S. Ovdje NE MOŽETE besplatno gledati filmove.
Elektronski duo “Dogma”, koji su osnovali Damir Ludvig i Goran Štetić, postigao je zavidan uspjeh u Aziji albumom "Land of Utopia" te postao prvi trance album na kineskom govornom području. Premijerna izvedba tog albuma na kinesku Novu godinu 1998. u Zagrebu pokrenula je novo doba hrvatske klupske scene, a svi veći klubovi u Hrvatskoj odjednom su se pronašli u elektronskoj glazbi. U deset godina rada autori i redatelji su prikupili mnogo audio i video zapisa s brojnih “Astralis“ partija i gostovanja po hrvatskim i svjetskim klubovima o kojima šira javnost vrlo malo zna. Film “Astralis – Institucija“ osvrće se na društveni i kulturološki utjecaj “Astralisa“, kao i na živote protagonista koji su indirektno diktirali razvoj “Astralisa“, hrvatske glazbene scene i njene publike. Film “Astralis – Institucija“ je 2010. u New Yorku proglašen najboljim glazbenim dokumentarcem, da bi iste godine bio uvršten i u službeni odabir festivala “Doc Miami“, te u Washingtonu nominiran u kategorijama za najbolji film, najbolju režiju i najbolju glazbu. Film je 2011. osvojio još dva prestižna priznanja: na festivalu “NYIFF“ u Los Angelesu odnio je nagradu za najbolji glazbeni dokumentarni film i nagradu publike za najbolji međunarodni dokumentarac. “Nagrada publike svakako mi je najdraža, jer zadovoljiti ljude potpuno različitih ukusa i svjetonazora zaista je teško, a kada vam to uspije, onda znate da ste napravili dobar posao“, komentirao je Igor Neljak, redatelj prvog hrvatskog filma o elektronskoj glazbi, kojemu je to ujedno bio redateljski prvijenac. Deset uspješnih godina projekta “Astralis“ njegovi tvorci, DJ-i i producenti Ludvig i Go Cut, osim na plesnim podijima, željeli su zabilježiti i dokumentirati kako bi nove generacije jednog dana znale kako je sve počelo i kojim se smjerom razvijala domaća elektronička scena.